Serwis Techniczny Samso

Serwis Techniczny Samso

Formularz zgłoszeniowy

(zostaniesz przeniesiony na naszą inną stronę do formularza zgłoszeniowego)

Jak zamówić usługę

Aby zamowić usługę należy kliknąć w przycisk powyżej lub na końcu tej strony i wypełnić formularz. Należy wypełnić wszystkie jego pola gdyż tylko wtedy będziemy w stanie sprawnie zakończyć proces wzorcowania czy naprawy. Po jego wypełnieniu pojawi się również cena za usługę (nie dotyczy napraw). Po kliknięciu "Wyślij" na Państwa adres e-mail podany w formularzu wysłane zostanie zlecenie naprawy. Należy je wydrukować, podpisać, przystawić pieczątkę i załączyć do urządzenia. Tak przygotowane urządzenie należy wysłać na adres, który widoczny będzie na zleceniu naprawy. Koszt dostarczenia nam urządzenia pokrywa zamawiający.

Dla urządzeń niewymienionych na liście, prześlij nam zapytanie z modelami przyrządów a my odeślemy Ci naszą najlepszą ofertę. Kontakt z naszym serwisem: serwis@seaward.pl

Koszt usługi obejmuje koszt przesyłki powrotnej do Państwa kurierem.

O Serwisie

Nasz serwis dostarcza wszelkich usług związanych z naprawą, wzorcowaniem czy dostarczaniem części zamiennych dla urządzeń Seaward, Cropico, Clare oraz Rigel Medical ale wzorcujemy również urządzenia innych producentów. Poza produktami, które oferujemy wzorcujemy również: multimetry, dekady rezystancyjne, testery instalacji elektrycznych, PAT Testery, niektóre modele termometrów, zasilacze, ciśnieniomierze.

Nasi pracownicy to osoby posiadający wyższe wykształecenie kierunkowe oraz za sobą pełne szkolenie przeprowadzone przez producenta w Wielkiej Brytanii.

Pracujemy na takich samych przyrządach, regularnie wzorcowanych przez akredytowane jednostki, stąd wyniki naszych pomiarów są wiarygodne i zawsze odniesione do wzorców utrzymywanych w akredytowanych jednostkach.

Naprawa

Odbywa się zawsze z użyciem procedur i części przyjętych przez producenta. Zwykle czas realizacji naprawy nie przekracza 14 dni roboczych. Tylko w wyjątkowych przypadkach kiedy niezbędne jest sprowadzenie specjalnych części lub materiałów zza granicy czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Jeśli zakres naprawy będzie przekraczał Nasze możliwości techniczne wtedy pomożemy w zleceniu naprawy przez producenta w Wielkiej Brytanii. W takim przypadku nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów ponadtto co określi producent.

Wzorcowanie/kalibracja

Również odbywa się według zaleceń i wzorców określonych przez producenta. Standardowo urządzenie poddawane jest sprawdzeniu (wzorcowaniu) i jeśli spełnia wymagania producenta od razu wystawione zostaje Świadectwo Wzorcowania. Jeśli nie, urządzenie poddane zostanie ponownej kalibracji (przywróceniu wymaganych parametrów) i dopiero wtedy ponownie sprawdzone. Oferujemy obie te usługi w pakiecie dla wiekszości urządzeń. W rzadkich przypadkach jesteśmy w stanie przeprowadzić tylko sprawdzenie a nie ponowną kalibrację. Jednak zawsze otrzymują Państwo tę informację przy zamawianiu usługi.

Świadectwo wzorcowania zawsze posiada m.in. dane o urządzeniu, datę wykonania, dane jednostki wydającej, wyniki pomiarów oraz informacje o pozytywnym lub negatywnym wyniku badania. Dodatkowo nasze świadectwo posiada listę, użytych do wykonania usługi, wzorców akredytowanych przez jednostkę PCA.

Czas realizacji zwykle nie przekracza 5 dni roboczych.

Części zamienne

Oferujemy części zamienne, serwisowe dla większości urządzeń. Dostarczamy tylko nowe i oryginalne, zaakceptowane przez producenta części zamienne.

 

Uwaga: Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt (nie dotyczy oczywiście napraw gwarancyjnych). Urządzenie bez podpisanego zlecenia naprawy dołączonego do paczki nie będzie rozpatrywane do czasu uzupełnienia braków.

Formularz zgłoszeniowy (zostaniesz przeniesiony na naszą inną stronę do formularza zgłoszeniowego)